logo
امروز : یکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸
[ شناسه خبر : ۴۰۷۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدرس دانشگاه مطرح کرد:

غرق‌شدن رژیم صهیونیستی در باتلاق جنگ غزه

غرق‌شدن-رژیم-صهیونیستی-در-باتلاق-جنگ-غزه
مدرس دانشگاه گفت: رژیم کودک‌کش در حال غرق‌شدن در باتلاق جنگ غزه است و محبوبیت وی نیز به در میان مردم در حال کاهش است.

ابوالفضل شاهمرادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: انتقال جنگ از غزه به لبنان نتیجه شکست رژیم صهیونیستی در جنگ یک ساله با فلسطینیان است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: رژیم کودک‌کش در حال غرق شدن در باتلاق غزه است و محبوبیت وی نیز به شدت در میان مردم در حال کاهش است.

 مدرس دانشگاه با اشاره به اینکه انتقال جنگ از غزه به سمت لبنان سرپوش گذاشتن بر ناکامی در جنگ و عدم توانایی در آزادی اسرای این رژیم است ادامه داد: جنگ غزه از خیلی وقت پیش به یک باتلاق غیر قابل پیروزی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

 وی خاطرنشان کرد: نتانیاهو در این جنگ حتی در داخل رژیم منحوس آبروی نداشته‌اش را از دست داده است.

شاهمرادی با اشاره به اینکه نتانیاهو در تجاوز و جنایت‌های خود در غزه هيچ‌گاه عاقلانه عمل نکرده است افزود: او حتی به هشدارهای داخلی، خارجی و مشاورانش گوش فرا نداد و سرانجام در باتلاقی فرو رفت که می‌توان از آن به عنوان «باتلاق نابودی رژیم صهیونیستی» یاد کرد که پيشتر این رژیم منحوس در جنگ با فلسطین در خود را فرو برده بود.

وی با تاکید بر اینکه حماس و حزب‌الله مانند سیم‌های جریان برق هستند اگر به هم وصل شود این رژیم غاصب را به آتش و نابودی خواهد کشاند گفت: آنان دل دنیای اسلام را روشن خواهند کرد.

مدرس دانشگاه مطرح کرد: حزب‌الله به‌مراتب قوی‌تر و دارای تجهیزات نظامی و راهبردی است و با  تکیه به نیروی ایمان و ارزش‌های اسلامی کار دشمن را تمام خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز رژیم کودک‌کش  راه برگشت و پل‌ها را برای خود خراب کرده گفت: این رژیم نه راه پس دارد و نه راه پيش و  تاریخ اسلام ثابت کرده خون‌های شهدا درخت اسلام را تنومند‌تر می‌کند. 

شاهمرادی اظهار کرد: آمریکا در راه تحقق اهداف صهيونیست، خسارت‌های زيادی را در فلسطین و لبنان متحمل خواهد شد.

وی افزود: جهان اسلام آگاه باشند که جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه بار دیگر پای واشنگتن را به غرب آسیا باز خواهد کرد.

 وی تاکید کرد: حمایت‌های آمریکا از رفتار خشن و جنایت‌هایی افراطی رژیم صهیونیستی در غزه، لبنان نشان می‌دهد که دنیا دیگر آمریکا را به‌عنوان ایفای نقش میانجی‌گر منصف اعتمادی قبول ندارند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر